Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Falling After 9/11 investigates the connections between violence, trauma, and aesthetics by exploring post 9/11 figures of falling in art and literature. From the perspective of trauma theory, Aimee Pozorski provides close readings of figures of falling in such exemplary American texts as Don DeLillo's novel, Falling Man, Diane Seuss's poem, "Falling Man," Jonathan Safran Foer's Extremely Loud and Incredibly Close, Frédéric Briegbeder's Windows on the World, and Richard Drew's famous photograph of the man falling from the World Trade Center.
Falling After 9/11 argues that the apparent failure of these texts to register fully the trauma of the day in fact points to a larger problem in the national tradition: the problem of reference-of how to refer to falling-in the 21st century and beyond.