Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Paradise Lost is a paradox. In the poem, God is a trickster, a sadist, the creator of pain, while Satan and his minions appear heroic and noble. Two and a half centuries of criticism ignore these blasphemies and heresies but modern critics cannot. How, they ask, could this great Puritan bible scholar, author of De Doctrina Christiana, have created this attractive and charismatic Satan? Twentieth-century criticism of Milton s epic poem has focused on clearing up these contradictions and rehabilitating Milton as a Christian; in this process they do the poet and the work a disservice. Paradise Lost is not a Sunday school lesson. In Professor Rogers' book the ambiguities are restored, and the critics are criticized.