Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Despite having been in existence for almost half a century, ESP still continues to be characterised by serious methodological and pedagogical problems in its theory and practice. Evaluation is one of the most persistent problems that ESP has been faced with. ESP practitioners have concentrated more on ESP materials evaluation without providing clear guidelines on how the course should be evaluated. The other issue has been the nature of ESP itself and the inherent need to develop different evaluative strategies that would suit a language course that focuses both on the acquisition of linguistic knowledge and occupational skills, such as ESP. This book attempts to address some of these problems by evaluating the Business English programme, a sub-genre of ESP, in Kenya. The study is an evaluative survey, which investigates the current situation with regard to the fluctuating performance by students in Business English examinations syllabus are some of the recommendations that are put forward in a bid to address this problem.