Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
With the onset of information revolution, many developing countries have looked at Information Technology (IT) as a possible new tool to solve age-old problems of poverty, bad governance, and sluggish economic growth. While the developed countries have been able to benefit greatly from the wide use of IT, many developing countries are still grasping to make sense of how IT fits into their problems.The trend is true in the case of e-Governance also. In Bangladesh, e-Governance has been talked about a lot, some government offices and banks have even taken innovative steps towards certain e-Government projects. Since this is a new concept for government officials who are used to familiar methods of work, the growth of e-Governance is met with resistance and fear, among other infrastructural problems. This research monograph is a little attempt from the authors on the concept of e-Governance and its application for the banks in Bangladesh. It also focuses on the challenges and prospects of e-governance for the banks in Bangladesh.