Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
There are approximately 240,000 highway-rail grade crossings in the United States. High crash frequencies at these locations have led to continuted research in safety modeling.Existing crash models at highway-rail grade crossings can be classified into two categories: accident frequency prediction models; and driver injury severity models. The majority of these studies have focused on the fist category. Few studies have focused on the severities of injuries to motor vehicle driver at highway-rail grade crossings. The objective of this study was to determine the contributing factors that influence the severity of driver injuries in accidents at highway-rail grade crossings. A marginal analysis was also conducted to quantitatively interpret the marginal effects of contributing factors on each severity level for the highway driver.