Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Split across two sections on key theory and key issues, this introductory textbook encourages students to think critically about culture and society by engaging with the main theoretical debates which distinguish sociology's contribution to cultural studies from the approach of other disciplines. The key issues section considers aspects of the key theory as applied to contemporary forms of mass cultural production and consumption including fashion, videogames, celebrities, social media, sports, and advertising. Each chapter contains easy to digest learning aids including key point summaries, highlighted text boxes on key scholars, concepts, and examples, further reading suggestions, and revision and study group questions. This book will prove an invaluable resource for undergraduate students of Sociology, Cultural Studies, Media and Film Studies, Communication Studies, and Social Anthropology.