Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
A unique collection of essays that provides theoretical basis for the value of using creative teaching assignments in Medieval and Renaissance history and literature classes and offers a whole toolbox of practical suggestions that allow students to connect course material to their own experiences and help them care more about the material they are seeking to master. First and foremost for teachers of the pre-modern to adapt and use in college courses of all levels, many of the assignments are also adaptable for a high school classroom. In addition, this volume reaches into broader questions of pedagogical methodology, philosophy, and theory. The contributors reflect on the value and necessity of creative teaching and learning, on using non-traditional classroom activities to tether the students to the material in a more intimate, deeper conceived, and often transformative engagement.