Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Corporate Social Responsibility (CSR) means running a business in a way that does not go against the social and environmental impact created by the business. Earlier, CSR was focused on philanthropic philosophy. Nowadays, CSR has become a broad commitment to protecting and improving the lives of employees and the people in the society in which companies operate business. Companies are presently questioned by stockholders, customers, employees, investors, activists and all groups of publics to prepare an early plan or courses of action on how they will sustain economic development while looking after their employees as well as the environment. However, in this research monograph, the researchers have tried to describe CSR practice followed by three giant companies in the UK, e.g., Marks & Spencer, Nike and Vodafone along with examples of some companies in Bangladesh such as Daffodil International University.