• Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  1. Boeken
  2. Non-fictie
  3. Economie & Management
  4. Management & Bedrijfskunde
  5. Cooperative Strategies and Alliances in International Business

Cooperative Strategies and Alliances in International Business

Joint Ventures and Technology Partnership

€ 367,45
+ 734 punten
Levering 2 à 3 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

Editorial Objectives This series applies a truly international perspective to the study of international business, with a special emphasis on management and marketing issues, and aims to advance the frontiers of knowledge in this fast developing field.
Topicality The International Business and Management series deals with such topics as globalization, international business negotiations, cross-cultural communication, entry strategies, doing business in different regions and future trends. Work on competition, the development of international business theory, methodological issues, the results of empirical studies and the findings of practitioners also fall within its brief.
Key Benefits This series provides high-quality, relevant articles that give comprehensive analysis and empirical findings in all aspects of financial planning, analysis and forecasting. It creates a global forum for discussion and debate of key issues in these fields.
Key Audiences International Business and Management provides up-to-date guidance to students and practitioners of international business and aims to advance the frontiers of knowledge in this fast developing field. The series is widely accepted and available in most university/college libraries. A number of volumes are also used as text books and recommended readings for postgraduate courses in top universities all over Europe. Coverage Subject coverage includes, but is not restricted to:
  • Globalization
  • International business negotiations
  • Cross-cultural communication
  • Entry strategies
  • Doing business in different regions
  • Future trends
  • The development of international business theory

Specificaties

Betrokkenen

Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
514
Taal:
Engels
Reeks:

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9780080441276
Verschijningsdatum:
1/02/2004
Uitvoering:
Hardcover
Formaat:
Genaaid
Afmetingen:
152 mm x 229 mm
Gewicht:
893 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 734 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-bookactie juli 2025
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.