Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Building upon a theoretical framework and empirical research, this book provides a thought-provoking analysis of the interests, strategies, and challenges that China has faced in developing its anti-monopoly law in the context of economic globalization. Divided in three sections, Part I reviews the directions of convergence of global competition law. Part II provides a contextual analysis of China's market governance and its strategic interests. Part III examines the latest enforcement of the anti-monopoly law by focusing on the interactions between global actors and China, the relationships between Chinese competition and sectoral regulators, and the enforcement of international competition laws and soft law norms in the Chinese context. The book is one of the first to provide a critical understanding of China's experience as a new competition regulator, set against the background of the plural sources of global competition laws. (Series: Hart Studies in Competition Law - Vol. 5)