Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Christoph Weber's book project takes a close look at the development of his art practice from methodological reenactment (Nachvollzug) to his engagement with concrete. Jens Kastner takes a work about the Paris Commune, Untitled (Ramponeau), as the starting point for an analysis of the complications of sculptural and political art, while philosopher Sadie Plant delves into concrete's very own cultural and material universe. Weber and fellow artist Andreas Duscha have developed an installation especially for this publication -- akin to a Muybridge set-up, it shows movement in single frames, using pinhole cameras with exposure times related to concrete's curing times. A text by Andreas Duscha explores the analogies between Weber's most recent manipulations of uncured concrete and lowtech photography.