Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
This essay discusses the recent and rapid growth in Chinese higher education, and seeks to view it in the light of earlier systems of learning in China and other international revolutions in higher education, particularly in Europe and North America. It argues that Chinese, European and American universities share many common objectives and common problems. It focuses on efforts to revitalize undergraduate education, and the often-contested role of the humanities as part of the "general education" of undergraduates at leading universities, seeking to educate individuals with the capacity for critical leadership, rather than students trained in skills that will become obsolete in their lifetimes.