Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
The study on Banking Channel Innovation was conducted in Klang Valley in Malaysia. It investigates the impact of demographic characteristics on the adoption of retail internet banking among consumers in the commercial banking sector. The study adopted a quantitaive approach using survey questionnaire to collect data from respondents at the variuos banking outlets in Klang Valley. The results indicated that age and income levels exhibited significant relationship with adoption of retail internet banking. Whereas, gender, race, education and ocupation did not affect the adoption of retail internet banking in the Malaysian context. The result shows that younger consumers favor new banking channel. Therefore, bankers should promote internet banking among younger generation and also educate older consumers that adoption of internet banking is free from risk.