Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Aesthetics and community are two aspects within education that can create an invaluable learning environment and a successful school. This is a study based on a methodology known as portraiture (Lawrence-Lightfoot, 1997), where relationships and community involvement are important elements in telling the story of a school. In order to fully paint this portraiture, interviews were conducted, observations performed, and work samples collected. This study takes education from the negative realm of standardization and test scores and brings light and hope with concepts such as community and aesthetics. The school portrayed, Porter-Gaud School, is a prominent private school located in Charleston, South Carolina. The Porter-Gaud School campus houses grades kindergarten through twelfth, and is a co-educational, college preparatory day school with ties to the Episcopal Church. The school is a successful academic institution with a focus on education, socialization, spirituality, community, athletics, and artistry.