Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
If one leaves the hitherto purely descriptive (phenomenological-descriptive) "understanding" of autism, anxiety and stress can be identified as basic problems for autistic individuals. Because anxiety and stress stand in the way of a social interaction. But if it comes to a disruption of social interaction, then it comes to a disruption of development. In the case of challenging behavior, which has so far been wrongly regarded as "typically autistic" due to the diagnostic criteria, anxiety, stress and a disturbed, but treatable, socio-emotional development now come into view. It also becomes obvious that one can not only react to anxiety and stress by "fleeing" into one's own world of stereotypes, rituals and auto-aggression, but also with "fight". So not only the "hedgehog and shell children" are seen, but also understood the behavior of autistic children and adolescents who do not retreat. The "fight" children are exploring very strongly, showing aggression especially against others ...