Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
In the '30s, Americans began working on a modern vehicle for cavalry reconnaissance and artillery units in freshly formed armored and motorized units. The American command became interested in French half-track vehicle designs. On their basis the American industry proposed its own solutions. In 1938, White Motor Company created a vehicle called T-7, which was a combination of the design of the M3 scout car and the T-9 half-track transporter. Year later, a version with a more powerful engine was prepared. The new car was designated T-14 and used mainly by artillery units. In 1940, the project was renamed M2 and put into production.