Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
There are numerous psychological studies of pilots and piloting, but little has been done in the way of sociological examination. Commercial aviation is one of the world's biggest industries, yet there are few studies of pilots as social beings and of their place of work, the flight-deck. Developing a sociological understanding of front-line staff and of pilots' working environments is an important step to developing a more detailed understanding of this increasingly important sector. This book performs such a function and also adds to our understanding of pilots in general, from those who work for flag carriers to those who fly for regional or corporate jet operators. The readership includes the general public, industry legislators, regulators, managements, employees, trainers, journalists, academics and students of sociology, psychology, organisation theory and business management.