Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Designed for game programmers interested in developing mobile phone applications, Wireless Game Development in C/C++ with BREW(TM) uses QUALCOMM(R)'s ...Lees meer
In this update to his best-selling character modeling book, professional modeler and animator Paul Steed shares a number of tips, tricks, and techniqu...Lees meer
"Both burgeoning game designers and devoted gamers should consider [Game Design: Theory & Practice] an essential read." -- Computer Gaming World"Ultim...Lees meer
Designed for programmers who want to capitalize on the growing mobile game market, Wireless Game Development in Java with MIDP 2.0 illustrates the pro...Lees meer
Introduction to Game Programming with C++ explores the world of game development with a focus on C++. This book begins with an explanation of the basi...Lees meer
Making a Game Demo: From Concept to Demo Gold provides a detailed and comprehensive guide to getting started in the computer game industry. Written by...Lees meer