Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
Gratis thuislevering in België vanaf € 30
Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Das IV-Controlling hat sich innerhalb weniger Jahre zu einer etablierten Disziplin der Wirtschaftsinformatik entwickelt. Trotzdem fehlt es nach wie vo...Lees meer
"Personalmarketing bedeutet, das eigene Unternehmen aus der Sicht der Bewerber zu sehen". Die Autoren stellen einen konsequent marketingorientierten A...Lees meer
Das Unternehmen, das zur Unterstützung seiner Management-Aufgaben über brauchbare Informationssysteme verfügt, hält gegenüber seinen Wettbewerbern die...Lees meer
Das Buch wird neben bewertenden Überlegungen zum Audit-System insgesamt konkrete Erfahrungsberichte aus Unternehmen veröffentlichen, deren Managements...Lees meer
Manfred Bruhn vermittelt einen systematischen und praxisnahen Überblick über die einzelnen Facetten des Internen Marketing: Grundlagen, Internes Marke...Lees meer