Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Hans Christian Jansen untersucht anhand realer Daten eines GfK-Haushaltspanels und vergleichender Warentests, inwiefern sich die Produktqualität und d...Lees meer
Nina Lehmann untersucht anhand von Realdaten einer Vermittlungsplattform, welche Faktoren den erfolgreichen Verkauf von Produkten über eine Vermittlun...Lees meer
In dem vorliegenden Buch wird eine neuartige Methodik zur kontinuierlichen Prognose der Wertbeiträge von Werbekanälen im Rahmen von Mehrkanalstrategie...Lees meer
Dieses Werk analysiert anhand von Realdaten eines deutschen Online-Händlers die Gestaltung von Keywords in der Suchmaschinenwerbung . Durch umfassende...Lees meer
Dieses Buch beinhaltet methodische Grundlagen sowie mehrere empirische Anwendungen der vom Autor entwickelten neuartigen Methode zur Dekomposition von...Lees meer