Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Organizations are now recognizing the importance of demand-supply integration to their growth and success. While marketing and supply chain management...Lees meer
This book offers a systemic approach to the integration of Marketing and Supply Chain Management. It examines the strategic connections between supply...Lees meer
Organizations are now recognizing the importance of demand-supply integration to their growth and success. While marketing and supply chain management...Lees meer
This book delimits the concept of high technology and explores the characteristics of high-tech markets and the high-tech environment, with the ultima...Lees meer
An introductory textbook on industrial marketing and supply chain management that discusses industrial products and pricing, as well as key topics suc...Lees meer
This book delimits the concept of high technology and explores the characteristics of high-tech markets and the high-tech environment, with the ultima...Lees meer
Marketing and supply chain management have a symbiotic relationship within any enterprise, and together they are vital for a company's viability and s...Lees meer
An introductory textbook on industrial marketing and supply chain management that discusses industrial products and pricing, as well as key topics suc...Lees meer