Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Over the last 25 years, cognitive load theory has become one of the world's leading theories of instructional design. It is heavily researched by many...Lees meer
Cognitive load theory (CLT) considers instructional implications of characteristics of human cognition, such as processing limitations of working memo...Lees meer
Research in multimedia and computer-based learning has entered a new phase with a focus on adapting instruction to characteristics of individual learn...Lees meer
Describes a cognitive load approach to the development of rapid schema-based tests of learner expertise. This book indicates that instructional design...Lees meer