Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
A humorous look at the mismatch between what politicians say and what they're really thinking. Welcome to the third installment of the runaway-hit boo...Lees meer
Guerrilla Marketing was introduced to the world in a self-titled book in 1984 by Jay Conrad Levinson, and Jason Myers and Merrilee Kimble are continui...Lees meer
Focused on low-cost, strategic marketing concepts that will creatively promote a compelling product or service, Guerrilla Marketing's winning approach...Lees meer
If you're looking for a humor-filled and dare we say, sarcastic or perhaps brutally honest view of what really goes on in a relationship.sit back, rel...Lees meer
Donâ¿¿t Misunderstand Me - I Think Youâ¿¿re A Moron! Office Conversation Edition The humorous look at the mismatch between what we say and what weâ¿¿r...Lees meer
Focused on low-cost, strategic marketing concepts that will creatively promote a compelling product or service, Guerrilla Marketing's winning approach...Lees meer