Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
From the authors of the internationally-bestselling business classic The Challenger Sale 'A handbook of practices that will help you get into your cus...Lees meer
Based on new CEB research from thousands of B2B marketers, sellers and buyers around the world, this book shows you how to find these 'mobilizers' and...Lees meer
From the bestselling co-author of The Challenger Sale , a paradigm-shattering approach to overcoming customer indecision and closing more sales In sal...Lees meer
What's the secret to sales success? If you're like most business leaders, you'd say it's fundamentally about relationships-and you'd be wrong. The bes...Lees meer
Este es un libro de ventas diferente. No se trata de resumir sólo un método de venta o mostrar las experiencias de un vendedor exitoso, sino que es el...Lees meer
Four years ago, the bestselling authors of The Challenger Sale overturned decades of conventional wisdom with a bold new approach to sales. Now their ...Lees meer
Shares the secret to sales success: don't just build relationships with customers. This title argues that classic relationship-building is the wrong a...Lees meer
Conventional Wisdom holds that to increase loyalty, companies must "delight" customers by exceeding service expectations. But no matter how exciting s...Lees meer
Everyone knows that the best way to create customer loyalty is with service so good, so over the top, that it surprises and delights. But what if ever...Lees meer
Gibt es ein Rezept für Verkaufserfolg? Die meisten Führungskräfte im Vertrieb verweisen hier zuerst auf eine gute Kundenbeziehung - und sie liegen fal...Lees meer
A new breakthrough idea about how to win customer loyalty from Matthew Dixon, the bestselling author of The Challenger Sale Everyone knows that the be...Lees meer
On 22 July 1916 Lieutenant Arthur Stevens of the 9th Battalion, Royal Fusiliers, sat down to write a letter to the chaplain of his old school, Bloxham...Lees meer