Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Debates about methods of supporting language development and academic skills of deaf or hard-of-hearing children have waxed and waned for more than 10...Lees meer
The relationship of language to cognition, especially in development, is an issue that has occupied philosophers, psychologists, and linguists for cen...Lees meer
The use of sign language has a long history. Indeed, humans' first languages may have been expressed through sign. Sign languages have been found arou...Lees meer
Over the past decade there has been a significant increase in interest from educators and the general public about deafness, special education, and th...Lees meer
Deaf children are not hearing children who can't hear, and having a deaf child is not analogous to having a hearing child who can't hear. Beyond any s...Lees meer
In dit boek beschrijven Knoors en Marschark hoe slecht- horende en dove leerlingen leren en welke condities dat leren bevorderen. Voortbouwend op alle...Lees meer
In Bilingualism and Bilingual Deaf Education , volume editors Marc Marschark, Gladys Tang, and Harry Knoors bring together diverse issues and evidence...Lees meer
This book is the first comprehensive examination of the psychological development of deaf children. Because the majority of young deaf children (espec...Lees meer