Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
How do you provide exceptional service to demanding customers? They're standing at your check-in desk, calling you on the phone, chatting with you onl...Lees meer
Steeds meer organisaties beseffen dat het hebben van tevreden klanten nog niet voldoende is om succesvol te zijn. Immers, een tevreden klant is vaak e...Lees meer
Is de klant echt altijd koning? Handboek strategische B2B-marketing nuanceert een aantal managementprakijken zoals: sturing op omzet, customer experie...Lees meer
Hoe bied je magnifieke service aan de klanten die de lat hoog leggen? Uw organisatie heeft dagelijks contact met klanten, gasten, cliënten of patiënte...Lees meer
Meer dan de helft van alle CX initiatieven faalt. Tijd voor een solide en praktische aanpak om werkelijk vanuit klantbeleving te werken. CX-profession...Lees meer
Hoe bied je geweldige service aan klanten die de lat hoog leggen? Ze staan aan jouw balie, ze bezoeken je op kantoor, je hebt ze aan de telefoon, je h...Lees meer
Meer dan de helft van alle CX-initiatieven faalt. Het blijkt moeilijk te zijn om als organisatie werkelijk vanuit klantbeleving te werken. Tijd voor d...Lees meer
Een klacht is een kans. Een kans om van een ontevreden patiënt weer een tevreden patiënt te maken, een kans om een potentieel verloren patiënt te beho...Lees meer
How do you provide exceptional service to demanding customers? They're standing at your check-in desk, calling you on the phone, chatting with you onl...Lees meer