Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Questions about the status, identity and legitimacy of business schools in the modern university system continue to stimulate debate amongst deans, ed...Lees meer
**Finalist for the 2022 Leonard L. Berry Marketing Book Award from the American Marketing Association, which recognizes the top marketing books annual...Lees meer
Name any industry and more likely than not you will find that the three strongest, most efficient companies control 70 to 90 percent of the market. He...Lees meer
**Finalist for the 2022 Leonard L. Berry Marketing Book Award from the American Marketing Association, which recognizes the top marketing books annual...Lees meer
The authors present a powerful and tested approach that helps managers see a business's every action through the eyes of its customers. This approach ...Lees meer
An Innovative Blueprint for Enduring Client Relationships More than 15 million people in this country earn their livings by serving clients, and their...Lees meer
The authors present a powerful and tested approach that helps managers see a business's every action through the eyes of its customers. This approach ...Lees meer
The first book to examine voter behavior from both psychological and marketing perspectives, A Theory of Political Choice Behavior provides the tools ...Lees meer