Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Un état des lieux du mouvement de libéralisation des services au public en cours depuis les années 1980. Les auteurs analysent l'impact de l'ouverture...Lees meer
Le développement du numérique réalise une forme de privatisation qui ne dit pas son nom. Les entreprises les plus puissantes s'emparent d'activités ju...Lees meer
A partir d'une série d'enquêtes conduites sur plus de dix ans et comportant plus de 350 entretiens dans divers secteurs publics (aménagement, développ...Lees meer
Doc'en poche Place au débat L'analyse pour éclairer le débat ¤ Une présentation claire et accessible des enjeux d'un grand débat de société. ¤ Des com...Lees meer
Le service public connaît une mutation dont l'usager est l'enjeu. Ainsi, cet ouvrage montre comment l'usager est devenu le point de mire des réformes ...Lees meer
Le service public connaît une mutation dont l'usager est l'enjeu. Ainsi, cet ouvrage montre comment l'usager est devenu le point de mire des réformes ...Lees meer
Un état des lieux du mouvement de libéralisation des services au public en cours depuis les années 1980. Les auteurs analysent l'impact de l'ouverture...Lees meer
Le service public connaît une mutation dont l'usager est l'enjeu. Ainsi, cet ouvrage montre comment l'usager est devenu le point de mire des réformes ...Lees meer
Chefs de projets, médiateurs, agents de développement, chargés de mission... des métiers qui ne sont plus « nouveaux » depuis plusieurs décennies mais...Lees meer