Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
This volume enables teachers and administrators to design, organize and conduct useful evaluations of their school mathematics programmes -- without t...Lees meer
This book includes a summary of the recommendations of a working conference on classroom assessment in mathematics held in May 1997. The book also inc...Lees meer
This book explores the impact of calculators on mathematics instruction in grades K-14. The authors examine underlying theoretical and research inform...Lees meer
This book explores the impact of calculators on mathematics instruction in grades K-14. The authors examine underlying theoretical and research inform...Lees meer
INFORMative Assessment should be intertwined with instruction. As we teach, we assess; and as we assess, we teach. With this in mind, INFORMative Asse...Lees meer