Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
The book describes value creation in its various nuances, how it arises, how it is used, and the width of value creation, from how it impacts a compan...Lees meer
Customer Value Investment is a concept that highlights the importance of the customer as an asset, as a builder of business capital, and as a driver o...Lees meer
Zero Complaints: The Path to Continuous Value Creation is the ONLY book that lays out the importance for organizations to ensure their customers do no...Lees meer
Read Customer Value Starvation Can Kill , and make life easier for your customers and yourself, and win in the marketplace!! Customer value starvation...Lees meer
Zero Complaints: The Path to Continuous Value Creation is the ONLY book that lays out the importance for organizations to ensure their customers do no...Lees meer
The Value Imperative is about understanding and creating value to become more prosperous, otain higher levels of success as a business and as a person...Lees meer
Customer value is an overused and mis-understood term. Chris Ross said, ÒThere's a strong argument for changing the term 'marketing' and renaming it '...Lees meer
The book describes value creation in its various nuances, how it arises, how it is used, and the width of value creation, from how it impacts a compan...Lees meer
Increasing disruption, diminishing returns, and demanding customers require business leaders to create more value, remain relevant, and stay ahead of ...Lees meer