Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Les marques, le marketing et la publicité sont aujourd'hui mis sous pression. Plus que jamais, la plus-value de la publicité est remise en question. C...Lees meer
Advertising Transformed is the ultimate guide to advertising in the 21st century. In an advertising world transformed by digital technology it sets ou...Lees meer
De levensduur van ondernemingen wordt steeds korter. Velen zullen de komende jaren verdwijnen, slechts enkelen zullen succesvol overleven. Wat maakt e...Lees meer
De levensduur van ondernemingen wordt steeds korter. Velen zullen de komende jaren verdwijnen, slechts enkelen zullen succesvol overleven. Wat maakt e...Lees meer
Het eerste niet-economische boek over de impact van de crisis op het gedrag van consumenten;;;Graaft dieper dan de puur financiële analyses van de cri...Lees meer
Advertising Transformed is the ultimate guide to advertising in the 21st century. In an advertising world transformed by digital technology it sets ou...Lees meer
In The Survival Paradox, renowned corporate survival expert Fons Van Dyck offers any manager a proven guide for lasting survival in the difficult year...Lees meer
Is de wereld de weg kwijt door de onstuitbare en steeds snellere opvolging van crisissen? Kunnen we het tij nog keren? En waar stevenen we anders op a...Lees meer
Winnaar van de PIM Marketing Literatuur Jaarprijs 2008;;;Fons Van Dyck over mens en merk. Met exclusieve praktijkgetuigenissen van toonaangevende merk...Lees meer
Wat is de meerwaarde van reclame in een snel veranderende wereld? Merken, marketing en reclame staan vandaag onder druk. De meerwaarde van reclame sta...Lees meer
La durée de vie des entreprises est de plus en plus courte. Nombreuses sont celles qui disparaîtront dans les années à venir ; seules quelques-unes pa...Lees meer