Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Sous forme de fiches synthétiques , claires et structurées, cet ouvrage présente 35 thèmes essentiels de la communication marketing, s'articulant auto...Lees meer
Des contributions montrant l'influence du marketing dans la diffusion des stéréotypes liés aux différences sexuelles, que ce soit au travers de la pub...Lees meer
Au cours de ses 50 années de carrière, Gérald Zaltman a contribué aux champs du comportement du consommateur et des études marketing, en 1) montrant c...Lees meer
Cet ouvrage présente les thèmes essentiels du marketing sous forme de 40 fiches synthétiques : le marketing dans l'organisation, les métiers, les stra...Lees meer