Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
This is a book about story , the human experience, teaching and learning, creativity and community. The authors maintain that story in a broad and new...Lees meer
Mary Kay Rummel is Associate Professor at the University of Minnesota, Duluth. Rummel is coeditor of Elementary Language Arts Instruction . Elizabeth ...Lees meer
This book analyzes stories of university early childhood faculty members, community activists in southern California, and children and the early child...Lees meer
This book documents a qualitative study involving various groups of teacher education students and practicing teachers. The study encompassed learners...Lees meer
This is a book about story , the human experience, teaching and learning, creativity and community. The authors maintain that story in a broad and new...Lees meer
This book analyzes stories of university early childhood faculty members, community activists in southern California, and children and the early child...Lees meer
Problem-posing with Multicultural Children's Literature documents an ongoing qualitative study of early childhood teachers using a problem-posing meth...Lees meer
This book documents a qualitative study involving various groups of teacher education students and practicing teachers. The study encompassed learners...Lees meer
Becoming a Teacher in the New Society: Bringing Communities and Classrooms Together uses a critical, problem-posing format to present information pert...Lees meer