Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
This book is a step-by-step introduction to rhetorical theory and criticism by focusing on the powerful roles TV programs, advertisements, music, comi...Lees meer
Integrated Marketing Communications in Risk and Crisis Contexts is part of the Lexington Books Integrated Marketing Communication (IMC) series. The au...Lees meer
Become a successful communicator in all your personal and professional endeavors--whether they're face-to-face or virtual--with COMMUNICATE! 15th Edit...Lees meer
Integrated Marketing Communications in Risk and Crisis Contexts is part of the Lexington Books Integrated Marketing Communication (IMC) series. The au...Lees meer
A favorite with students, THE CHALLENGE OF EFFECTIVE SPEAKING IN A DIGITAL AGE, 17th Edition, equips you with the skills you need to maximize your cou...Lees meer