Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
La publicité en chine Espaces et pouvoirs (1905-1949) Cet ouvrage met en lumière la révolution qu'a produite l'industrie publicitaire sur le développe...Lees meer
Between Public and Market: A Spatial History of Advertising in Modern Shanghai (1905-1949) unveils the silent revolution advertising brought to Shangh...Lees meer
Madmen in Shanghai: A Social History of Advertising in Modern China (1914-1956) provides a novel perspective on the emergence of Chinese consumer soci...Lees meer
La publicité en Chine: naissance d'une industrie (1914-1956) propose une perspective novatrice sur l'émergence de la société de consommation chinoise ...Lees meer