Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Faisant suite à « J'ai rien à raconter ». Une éducation narrative pour apprendre à s'orienter , cet ouvrage vise à mettre en évidence les interactions...Lees meer
A travers divers champs d'investigation (l'école et la formation, l'insertion sociale et professionnelle, la santé, les migrations), les contributeurs...Lees meer
Cet ouvrage questionne les moyens de dispenser un enseignement et de proposer un accompagnement des élèves qui fassent se rencontrer « vivre » et « s'...Lees meer
Etat des lieux d'une recherche doctorale menée sur des collégiens entre 2010 et 2015. Les récits d'élèves décrivant leurs difficultés scolaires permet...Lees meer
L'enseignante présente des extraits du journal qu'elle a tenu pendant sa première année de master en sciences de l'éducation. Elle partage ses réflexi...Lees meer
A travers divers champs d'investigation (l'école et la formation, l'insertion sociale et professionnelle, la santé, les migrations), les contributeurs...Lees meer
Visant à mettre en évidence les processus d'appropriation de la forme scolaire, cet ouvrage analyse les interactions entre parcours singulier de l'élè...Lees meer
L'enseignante présente des extraits du journal qu'elle a tenu pendant sa première année de master en sciences de l'éducation. Elle partage ses réflexi...Lees meer
Visant à mettre en évidence les processus d'appropriation de la forme scolaire, cet ouvrage analyse les interactions entre parcours singulier de l'élè...Lees meer
Écrire pour se former et entrer en recherche Fragments d'un journal de Master Produit à partir d'extraits d'un journal tenu alors que l'auteure, profe...Lees meer
Etat des lieux d'une recherche doctorale menée sur des collégiens entre 2010 et 2015. Les récits d'élèves décrivant leurs difficultés scolaires permet...Lees meer