Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
In 1991, long before Epic Games was putting out blockbusters like Unreal, Infinity Blade, and Gears of War, Tim Sweeney released a strange little MS-DOS shareware game called ZZT. The simplicity of its text graphics masked the complexity of its World Editor: players could use ZZT to design their own games. This feature was a revelation to thousands of gamers, including Anna Anthropy, author of Rise of the Videogame Zinesters. ZZT is an exploration of a submerged continent, a personal history of the shareware movement, ascii art, messy teen identity struggle, cybersex, transition, outsider art, the thousand deaths of Barney the Dinosaur, and what happens when a ten-year-old gets her hands on a programming language she can understand. It’s been said that the first Velvet Underground album sold only a few thousand copies, but that everyone who heard it formed a band. Well not everyone has played ZZT, but everyone who played it became a game designer.