Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Zijn er kanalen in Aalst? is het vijfde deel in de reeks nieuw verzameld werk, waarin de vroege boeken van Herman Brusselmans in nieuwe uitgaven verschijnen.
Herman Brusselmans (1957) publiceerde meer dan veertig boeken. Hij wordt zowel verguisd als verafgood. Hij is een zeer belangrijk schrijver.
Een hevige verliefdheid (op een van de mooiste meisjes die ooit het grondgebied van Brussel hebben betreden) bezorgt Eduard Kronenburg veel last. En hij houdt ook al zoveel van zijn eigen vrouw. Gelukkig zorgen fenomenen als Dolf, Kamiel, Jupiler en een vloeiend Fins sprekende schrijver voor enig houvast in zijn bestaan. En altijd is er de troost van woorden, woorden, woorden. Zijn er kanalen in Aalst? is een tragische liefdesroman.
Zijn er kanalen in Aalst? is gewoon het boek van het Grote Gemis. nrc handelsblad
Herman Brusselmans zal het nog ver brengen in de Nederlandse letteren. het parool
Wat hem als schrijver (...) onweerstaanbaar maakt is de bijna naïef te noemen manier waarop hij zijn personages onverstoorbaar laat leuteren zonder dat het geheel onbenullig wordt. arnold heumakers, de volkskrant
Met een schaamteloos gekruide, onverwisselbaar persoonlijke stijl weet Brusselmans vaste themas, ditmaal zelfs in een bekend decor, toch weer tot een verrassend geheel om te vormen. ed van eeden, utrechts nieuwsblad