Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Met ZELF treedt ANDREA VOIGT voor het eerst naar buiten als fotograaf. In 25 portretten 'verbeeldt' zij zichzelf: serieus, maar ook met humor.
Net als in haar poëzie - van Andrea's hand verschenen drie dichtbundels als ook twee romans - draait het bij haar om verbeelding. Haar fotowerken, met titels als 'Denkvrouw', 'Zaagvrouw', 'Boevrouw', 'Patvrouw' om er maar een paar te noemen, sluiten aan bij de gedichten in haar laatst verschenen bundel: 'Plankvrouw'.
'Andrea Voigt stilt haar honger ongehoord gretig in een wilde zoektocht naar de immer fel begeerde antwoorden op universele vraagstukken. Zoals eerder in haar poëzie gebruikt ze daarvoor haar eigen waarachtige ZELF,' schrijft fotograaf Martijn Doolaard in zijn inleiding in het boek. '...Voigt verstopt zichzelf achter talloze maskerades. Durft ze zich niet te laten aanschouwen? Of toont ze juist meer door het weglaten van verkenningspunten op zoek naar de eigen verkenningspunten? Ze zit er blijkbaar goed, daar achter die façade,' zo vervolgt hij. 'Ze kijkt niet, maar wel ernstig. Ze verbeeldt zich, maar niet te veel. Ze is kwets- en ongenaakbaar. Ze laat ons in twijfel...'