Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
'For anyone trying to understand the bonkers world of YouTube, this is essential reading.' - ESQUIRE
'Bothabsorbingand highly illuminating' - THE BOOKSELLER
'No one understands the intricacies of YouTube like Chris Stokel-Walker' - THE ATLANTIC
Two billion people now watch YouTube, yet its stars are a mystery to the general public and media. What is the secret of their appeal? How do they cope with being in front of the lens? And who is behind their success?
More than 100 insiders laid bare the reality of their lives for this, the first in-depth independent book on YouTube. It charts the platform's rise from single home video to global boom - while getting the facts on brand deals, burnout and authenticity.
This is an ideal guide for anyone in universities, media or marketing who needs to understand YouTube professionally, and of course those who want to make it as a YouTuber.