Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Working with scientists has been suggested as a powerful activity that can stimulate students' interest and career aspirations in science. However, how to address challenges of power-over issues and communication barriers in youth-scientist partnerships? In Youths' Cogenerative Dialogues with Scientists, the author describes a pioneering study to improve internship communications between youth and scientists through cogenerative dialogues. The findings show that cogenerative dialogues can help youth and scientists recognize, express, and manage their challenges and emotions as they arise in their internships. As a result, cogenerative dialogues help youth and scientists work productively as a team and enhance their social boding. Suggestions are also provided for science educators to design more innovative and effective projects for future youth-scientist partnerships.