Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
One of Karl Albrecht's most highly praised books is Your Strategic Radar: Tracking the Forces that Are Shaping Your Business. This book is the author's re-release edition, containing all of the material from the original version, published by AMA under the title Corporate Radar. It is also the topic of a keynote speech and seminar he presents at various management conferences, and also the focus of much of his consulting work with organizations that seek to base their strategic direction on a clear understanding of the business environment. Prof. Warren Bennis of USC (author of On Becoming a Leader) says: "...Albrecht's most important book. He puts his finger on the main reason organizations go south into oblivion: failing to understand the cartography of inflection points that, if unnoticed, will derail the best of companies - and the best of executives. Must reading for any organization that wants to be in the phone book after [the new millennium]."