Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
A major interest of twenty first century education is the development of intercultural skills in students. Recent years have seen the growth of intercultural language learning which highlights students development of personal skills in understanding the relationships and differences between their languages and cultures. Academic literature has included very few real-life examples of classroom practice or illustrations of students development. This book documents a case study which details the educational experience and attitudes of a group of upper primary students in an immersion language setting in a school in Sydney, Australia. It is relevant and useful to all language educators, and will assist teacher understanding of student identity and learning outcomes. It highlights also the importance of teachers own behaviours and attitudes which facilitate the development of intercultural competence in their students.