Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
We gebruiken cookies om:
De website vlot te laten werken, de beveiliging te verbeteren en fraude te voorkomen
Inzicht te krijgen in het gebruik van de website, om zo de inhoud en functionaliteiten ervan te verbeteren
Je op externe platformen de meest relevante advertenties te kunnen tonen
Je cookievoorkeuren
Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
This book assembles all the talks and media presented at Aliens & Anorexia: A Chris Kraus Symposium, which took place in March 2013 at the Royal College of Art, London. Since her first book, I Love Dick, published in 1997, writer and film-maker Chris Kraus has authored a further six books ranging from fiction to art criticism to political commentary, via continental philosophy, feminism and queer theory. This collection begins to engage with questions Kraus' work raises: where, if at all, is the line between 'life' as private and 'practice' as public? How, if the body is always performing one or other of these, can they be delineated? Can this map onto the relations between other ever blurring not-quite-binaries: artwork and critic, subject and object, masochist and sadist, unknown and known, embodied and disembodied, fiction and criticism? You Must Make Your Death Public features essays and media by Travis Jeppesen, Helen Stuhr-Rommereim, Hestia Peppé, Samira Ariadad, Beth Rose Caird, Jesse Dayan, Karolin Meunier, Linda Stupart, Lodovico Pignatti Morano, Trine Riel, Rachal Bradley, David Morris, Jonathan Lahey Dronsfield and Chris Kraus.