Tussen 12 en 14 uur vandaag kan de activatie van je e-books vertraging oplopen. E-books die je bestelt tussen 12 en 14 uur, worden vanaf 14 uur geactiveerd.
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 25
  • Ruim aanbod met meer dan 10 miljoen producten
Tussen 12 en 14 uur vandaag kan de activatie van je e-books vertraging oplopen. E-books die je bestelt tussen 12 en 14 uur, worden vanaf 14 uur geactiveerd.
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 25
  • Ruim aanbod met meer dan 10 miljoen producten

You do you E-BOOK

And the right people will take notice

Stephanie Duval, Nele Pieters
E-book | Engels
€ 14,99
+ 14 punten
Uitvoering
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Onmiddellijk geleverd via e-mail

Omschrijving

A fresh new voice in inspiration for business professionals, You do You takes competitive strategy into the 21st century. Combining insights from cognitive psychology and recent sociological transformations, the writers create a compelling case for a counter-intuitive approach: turning your focus inward to become a better brand for your consumer.

In irresistibly persuasive language, Nele Pieters and Stephanie Duval build on the foundation of competitive strategy developed in recent decades, and they are the first to add an original new dimension in almost 20 years. Challenging the reader's assumptions in a playful manner, they follow up with sound and reassuring advice that enables brands to make better choices. You do You dares companies, organisations, and professionals to look at the world from a different perspective. By letting go of the urge to please everyone and by developing a consistent identity with a razor-sharp focus, brands will become irresistible to the people who matter the most.

Serial entrepreneurs Nele Pieters and Stephanie Duval founded strategic consultancy RPPRT to help other businesses and organisations secure a competitive position in today's market. They created the Community Brand Method as a more evolved and relevant way to determine that position in a world where consumers long to belong and look for brands that support their identity.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
164
Taal:
Engels

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9789463372374
Verschijningsdatum:
27/05/2020
Uitvoering:
E-book
Beveiligd met:
Adobe DRM
Bestandsformaat:
ePub
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 14 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
CADEAU

2+1 GRATIS

op boeken voor elke leesvoorkeur
CADEAU
Zomeractie: 2+1 GRATIS
BESTE WINKELKETEN

Bekroon jij ons

tot Beste Winkelketen? Breng nu jouw stem uit!
BESTE WINKELKETEN
Beste Winkelketen
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
Ebook kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.