• Gratis levering in België
  • Altijd een winkel in je buurt
  • Ruim aanbod met 12 miljoen producten

Onze winkels zijn momenteel gesloten. Online bestellen kan nog steeds 24/7, en we leveren alle bestellingen tijdelijk GRATIS aan huis (ongeacht het bedrag dat je besteedt).
Hou er wel rekening mee dat je pakketje door de grote drukte vertraging kan oplopen. Bij vragen kan een reactie van onze klantendienst ook iets langer op zich laten wachten.
Bedankt voor je begrip.

Wil je meer weten over onze service tijdens de coronacrisis? Bekijk hier alvast de meestgestelde vragen van de afgelopen weken.

  • Winkels
  • Verlanglijstje
  • Winkelmandje

You do You

En de juiste mensen zullen je vinden

Stephanie Duval, Nele Pieters
Nederlands | Paperback
€ 30,00
+ 60 punten
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering in België

Omschrijving

You Do You biedt een frisse, nieuwe kijk op concurrentiestrategie in de 21ste eeuw. Vanuit recente sociologische ontwikkelingen en inzichten uit de analytische psychologie overtuigen de auteurs tot een andere kijk op branding. Merken riskeren zich immers meer en meer te verliezen in hun focus op de consument, terwijl ze die pas echt kunnen overtuigen wanneer ze trouw blijven aan hun authentieke zelf.

In heldere en bezielde taal bouwen Nele Pieters en Stephanie Duval voort op de fundamenten van de concurrentiestrategie en voegen ze een originele dimensie toe aan een theorie die de voorbije decennia heeft stilgestaan. De auteurs dagen de lezer op een speelse manier uit om hun vooroordelen los te laten en geven hem tegelijkertijd de handvaten om betere keuzes te maken.

Als jouw merk al zijn middelen besteedt aan het bestrijden van de concurrentie, is de oplossing niet om betere tactieken te ontwikkelen, maar wel om te kiezen voor een sterkere identiteit. You Do You helpt merken en bedrijven het onrealistische verlangen om iedereen te willen aanspreken los te laten, zodat ze onweerstaanbaar kunnen worden voor de consument die er echt toe doet.

Serie-ondernemers Nele Pieters en Stephanie Duval richtten strategisch adviesbureau RPPRT op om andere ondernemingen en organisaties te helpen een meer competitieve plek in te nemen in de huidige markt. Ze ontwikkelden de Community Brand Methode als een diepgravendere manier om dergelijke positionering te creëren in een veranderde wereld, waar consumenten verlangen naar een gevoel van samenhorigheid en op zoek gaan naar merken die hun identiteit kunnen versterken.

Specificaties

  • ISBN-nummer: 9789463372206
  • Verschijningsdatum: 22/05/2020
  • Uitgeverij: Pelckmans Pro
  • Type: Boek
Toon meer

Beoordelingen

Uitgebreide specificaties

Betrokkenen

Inhoud

  • ISBN-nummer: 9789463372206
  • Taal: Nederlands
  • Verschijningsdatum: 22/05/2020