Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
The art of Yang Fudong (born 1971) reflects the ideals and anxieties of a generation born after China's Cultural Revolution, struggling to find their place amid the country's rapid transformation. His dreamlike films and film-installations feature long, suspended shots and multiple storylines. Yang calls his protagonists "intellectuals"--evoking ancient China's literati-artists and intellectuals who avoided participation in worldly affairs. In other works Yang focuses on the sense of isolation and loss increasingly present in China's contemporary society as communities are scattered, traditional rural villages dissolved, and the fight for survival takes precedence. In his most recent multichannel film installations, Yang shifts his attention toward a reflection on the process of filmmaking. The book, edited by Philippe Pirotte and Beatrix Ruf, includes a comprehensive selection of Yang Fudong's photographic and film work, as well as essays by film scholar Rey Chow and artists and curators Ho Rui An, Philippe Pirette, Beatrix Ruf and Colin Chinnery.