• Afhalen na 2 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 25
  • Ruim aanbod met meer dan 10 miljoen producten
  • Afhalen na 2 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 25
  • Ruim aanbod met meer dan 10 miljoen producten
  1. Boeken
  2. Non-fictie
  3. Taal
  4. Taalkunde
  5. Writing for Animation, Comics, and Games

Writing for Animation, Comics, and Games

Christy Marx
Paperback | Engels
€ 81,95
+ 163 punten
Uitvoering
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 25 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

Writing for Animation, Comics, and Games explains the practical aspects of creating scripts for animation, comics, graphic novels, and computer games. It details how you can create scripts that are in the right industry format, and follow the expected rules for you to put your best foot forward to help you break-in to the trade. This book explains approaches to writing for exterior storytelling (animation, games); interior/exterior storytelling (comics and graphic novels), as well as considerations for non-linear computer games in the shortest, pithiest, and most economical way. The author offers insider's advice on how you can present work as professional, how to meet deadlines, how visual writing differs from prose, and the art of collaboration.

Specificaties

  • Productcode (EAN): 9780240805825
  • Verschijningsdatum: 1/10/2006
  • Aantal bladzijden: 248
  • Uitgeverij: Routledge
  • Auteur(s): Christy Marx
  • Afmetingen: 189 mm x 247 mm
Toon meer
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.

Uitgebreide specificaties

Betrokkenen

Inhoud

  • Aantal bladzijden: 248
  • Taal: Engels

Eigenschappen

  • Productcode (EAN): 9780240805825
  • Verschijningsdatum: 1/10/2006
  • Uitvoering: Paperback
  • Bestandsformaat: Trade paperback (VS)
  • Afmetingen: 189 mm x 247 mm
  • Gewicht: 607 g