Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
While the term 'bestseller' explicitly relates books to sales, commercially successful books are also products of individual creative work. This Element presents a new perspective on the relationship between art and the market, with particular reference to bestselling writers and books. We examine some existing perspectives on art's relationship to the marketplace to trouble persistent binaries that see the two in opposition; we break down the monolith of the marketplace by thinking of it as made up of a range of invested, non-hostile participants such as publishing personnel and readers; we articulate the material dimensions of creative writing in the industry through the words of bestselling writers themselves; and we examine how the existence of bestselling books and writers in the world of letters bears enormous influence on the industry, and on the practice of other writers.