Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
This book is designed to help both the beginning writer and the published writer who wants additional guidance in the marketing aspects of the trade. All the creative aspects of writing are covered from how to get and develop ideas to the ways and means of researching them. There are sections on copyright, contracts and computers as well as how to solve the "writer's block" and how to handle the writer's horror: rejections. An extensive bibliography serves as a guide for further reading. "Wisconsin Bookwatch" reported: "...a thoroughly 'user friendly' guide written especially for novice writers trying to cope with the necessities of marketing, as well as writer's block, handling the soul-crushing rejections, scrutinizing one's contract, and more. 'Writing and Selling' is recommended as a brief, simply presented instructional reference offering meticulous step-by-step directions, and as an effective starting primer for aspiring writers seeking remunerative publication of their work."